Yoast SEO 11.6 به دنبال تغییرات Google ، بلوک داده ساختار بندی شده را چگونه به روز می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2197
نویسنده : ان ام

Yoast SEO 11.6 به دنبال تغییرات Google ، بلوک داده داده شده از نحوه ساختاری را به روز می کند
آخرین نسخه همچنین شامل تغییرات UX بیشتر و رفع اشکال است.
جورج نگوین در 9 ژوئیه 2019 در 11:00 صبح

    بیشتر

افزونه SEO WordPress SEO Yoast با بلوک های جدید چگونه به روز شده است. آخرین نسخه همچنین زبانه هایی را به بالای کادر متا و همچنین طرحواره و رفع مشکلات امنیتی اضافه می کند.
Yoast_11.6_howto_block چگونگی انسداد جدید شما. منبع تصویر: وبلاگ Yoast.

اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی Yoast با اشاره به اعلامیه پشتیبانی Google از داده های ساخت یافته جدید چگونه در کنفرانس I / O در کنفرانس امسال در ماه مه ، گفت: "بلوک های بازنگری شده چگونه به دنبال آخرین تغییرات Google است. و ، مانند مورد به روزرسانی های اجرای طرحواره قبلی Yoast ، همه کد داده های ساخت یافته تولید شده نیز در نمودار وب سایت شما گنجانده می شوند و موتورهای جستجو را در مورد چگونگی متناسب ساختن داده های شما در متن وب سایت شما اطلاع می دهند. این بلوک محتوا فقط با ویرایشگر بلوک وردپرس سازگار است (همچنین به عنوان Gutenberg شناخته می شود ؛ در نسخه های 5.0 و جدیدتر نیز موجود است).
Yoast_11.6_meta_box UI جدید جعبه metaoast با زبانه های موجود در بالا. منبع تصویر: وبلاگ Yoast.

بروزرسانی 11.6 همچنین باعث تغییر UX در متا جعبه شد. اگر از ویرایشگر کلاسیک WordPress استفاده می کنید ، جعبه متا اکنون یک ردیف از برگه های افقی در بالا دارد. قبلاً زبانه ها به صورت عمودی در امتداد سمت چپ صف کشیده شده بودند.

چرا باید مراقبت کنیم با تصویب Google از نحوه چگونگی ساختارگذاری داده های داده شده ، ممکن است به کاربران اطلاعات آموزشی بعنوان یک نتیجه غنی بیشتر در نتایج جستجو نشان داده شود. این بروزرسانی باعث می شود تولیدکنندگان محتوا بتوانند نحوه چگونگی نشانه گذاری را به مطالب کاربردی اضافه کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره پیاده سازی داده های ساختار یافته Yoast ، پوشش قبلی ما را درباره به روزرسانی های افزونه SEO WordPress SEO خود بررسی کنید:

    11.0 - اجرای طرحواره کلی.
    11.1 - تصاویر و داده های ساختاری شده با فیلم.
    11.2 - طرحواره سفارشی.
    11.3 - داده های ساختاری تصویر شخصی و آواتار.
    11.4 - اطلاعات ساختاری متداول.
    11.5 - پیش نمایش قطعه تلفن همراه






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: